כך 'הקרן לידידות' משפיעה על אוכלוסיות מוחלשות

    כזכור, גדולי ישראל ובראשם מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, יצאו בחריפות נגד 'הקרן לידידות' שנשענת על כספי נוצרים אוונגליסטים הדוגלים באמונה באותו האיש ימ"ש, ובשל כך, גדולי ישראל אסרו מכל וכל שימוש בכספי הקרן בכל צורה שהיא.
    איתי גדסי 1 Comment on כך 'הקרן לידידות' משפיעה על אוכלוסיות מוחלשות

    'הקרן לידידות' ממשיכה לנעוץ את ציפורניה בקהילות ישראל • ביום חמישי האחרון, התקיים טקס חנוכת בית הכנסת לקהילה האתיופית ברחובות, לאחר שהוא נבנה בסיועה של הקרן • 'יד לאחים' ל'קול חי': "הקרן מנסה להשפיע על אוכלוסיות מוחלשות"

    כזכור, גדולי ישראל ובראשם מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, יצאו בחריפות נגד 'הקרן לידידות' שנשענת על כספי נוצרים אוונגליסטים הדוגלים באמונה באותו האיש ימ"ש, ובשל כך, גדולי ישראל אסרו מכל וכל שימוש בכספי הקרן בכל צורה שהיא.
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'הקרן לידידות' בנשיאותו של יחיאל אקשטיין ממשיכה לנעוץ את ציפורניה בקהילות ישראל, זאת למרות שגדולי ישראל הזהירו בחומרה במשך השנים, להזהר מלקבל ממנה כל תמיכה.

    ביום חמישי האחרון, התקיים טקס חנוכת בית הכנסת 'אחדות' לבני קהילת יוצאי אתיופיה בשכונת קריית משה ברחובות, לאחר שהוא נבנה בסיוע 'הקרן לידידות'. לטקס הגיע הנשיא אקשטיין – והוא התקבל על ידי ראש העיר רחמים מלול כאורח הכבוד.

    הקרן לידידות

    במהלך הטקס, מלול העניק שי לנשיא הקרן אקשטיין, תמונות רקמה עבודת יד של נשים יוצאות קהילת יהודי אתיופיה. לאחר מכן התקיימה הופעה של 'להקת אינסרה', להקה מסורתית בהרכב של נגנים ורקדנים שליוו את הטקס ושרו שירים באמהרית ושירים מסורתיים אחרים.

    בדבריו שיבח מלול את אקשטיין ואת הקרן שנאסרה על ידי גדולי ישראל ואמר כי "תודה רבה לנשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין, על שיתוף הפעולה, הנכונות והעשייה המבורכת בהקמת המרכז בעירנו. אני מלא תקווה שהמרכז החדש והמפואר ישמש את בני הקהילה לאורך שנים רבות".

    כזכור, גדולי ישראל ובראשם מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, יצאו בחריפות נגד 'הקרן לידידות' שנשענת על כספי נוצרים אוונגליסטים הדוגלים באמונה באותו האיש ימ"ש, ובשל כך, גדולי ישראל אסרו מכל וכל שימוש בכספי הקרן בכל צורה שהיא.

    19d97234-be29-4543-b710-16ce7cf82175

    גדולי ישראל נגד הקרן

    מ'יד לאחים' נמסר הערב לאתר 'קול חי' כי "המקרה החמור ברחובות עם הקהילה האתיופית הוא עוד ניסיון של 'הקרן לידידות' להיכנס ולהשפיע על אוכלוסיות מוחלשות בישראל".

    b5226464-28dc-4ca3-a29f-4fc2f59974c3

    דעת מרן הגרי"ש זצ"ל

    עוד הוסיפו ב'יד לאחים' כי "חשוב להדגיש, כי נשיא הקרן יחיאל אקשטיין אמר דברים חמורים באירוע שנערך לתורמים האוונגליסטים, בתקופת 'צוק איתן', וכך הוא אמר: "האם אתם לא חושבים, שכשיהודי רץ למקלטים כשטילים נוחתים והוא רואה שלט שעליו כתוב: 'נתרם על ידי נוצרים עם אהבה לישראל ולעם היהודי', זוהי דרך הפצת הבשורה ('witness') הרבה יותר טובה מאשר לחלק פליירים באמצע כיכר העיר? אני מאמין שנוצרים יכולים למלא את התפקיד הגדול שלהם ביחס לעם היהודי, לאחר מערכת יחסים נוראית באלפיים השנים האחרונות, ולהיות יותר יעילים על ידי ברכת העם היהודי", וכבר כל גדולי ישראל הזהירו מלחבור או להשתמש בסיוע של הקרן", אמרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות